Social Media - Digital Marketing

SOCIAL  MEDIA  
Εισαγωγή στις μεγαλύτερες πλατφόρμες στην Ελλάδα
Ποιες να χρησιμοποιήσω και γιατί
Facebook 
  • Εισαγωγή στις σελίδες Facebook
  • Brand Awareness
  • Διαφημίσεις
  • Πολιτικές Στόχευσης
  • Δομή καμπάνιας
  • Ads Manager
  • Targeting
  • Στοιχεία κοινού
  • Επιλογή τρόπου χρέωσης
  • Traffic Ad Objective
  • Video Ads
  • Πώς να οδηγήσετε το κοινό σε ενέργειες, σε Καταστήματα και σε εφαρμογές για κινητά
Instagram
  • Εισαγωγή στο Instagram Business
  • Σχέση Instagram - Facebook
  • Δημιουργία και Διαχείριση λογαριασμού
  • Διαφημίσεις στο Instagram
Twitter
  • Εισαγωγή στο Twitter
  • Δημιουργία και Διαχείριση λογαριασμού
Youtube
  • Εισαγωγή στο Youtube
  • Δημιουργία και Διαχείριση λογαριασμού
  • Σύνδεση με άλλα Social Media
LinkedIn
  • Εισαγωγή στο LinkedIn
  • Δημιουργία και Διαχείριση λογαριασμού
  • Βασική χρήση του LinkedIn για την επιχείριση
Πως να διαχειριστώ τους λογαριασμούς μου μετά την δημιουργία τους
(διάρκεια ενότητας: 12 ώρες)

DIGITAL  MARKETING
Google AdWords Fundamentals 

1.1 Οφέλη από τη διαφήμιση στο διαδίκτυο και το AdWords
1.2 Διαφημιστικά δίκτυα της Google
1.3 Where your ads can appear
1.4 Πού μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας
1.5 Τι πληρώνετε
2.1 Επιλογή τύπου καμπάνιας
2.2 Δομή της καμπάνιας σας
2.3 Στόχευση του κοινού σας
2.4 Ορισμός προσφορών και προϋπολογισμών
2.5 Δημιουργία ομάδων διαφημίσεων
2.6 Εργαλεία για το σχεδιασμό μιας καμπάνιας
3.1 Μετρήστε τα αποτελέσματά σας
3.2 Εργαλεία μέτρησης της απόδοσής σας
3.3 Αξιολογήστε τις μετρήσεις που σχετίζονται με τους στόχους σας
3.4 Βελτιστοποιήστε την καμπάνια σας

Στο τέλος του σεμιναρίου δίδετε online test στην google για Πιστοποίηση.
(διάρκεια ενότητας: 8 ώρες)

SEO 

  • Μηχανές αναζήτησης
  • Ranking Factors (Κριτήρια κατάταξης)
  • Domain Factors  (κριτήρια κατάταξης που αφορούν το όνομα χώρου)
  • Page – Level Factors (κριτήρια κατάταξης σε επίπεδο μεμονωμένης σελίδας)
  • Site – Level Factors  (κριτήρια κατάταξης σε επίπεδο website)
  • Banking Factors (κριτήρια κατάταξης σε επίπεδο συνδέσμων)
  • User Interaction (κριτήρια κατάταξης που αφορούν την εμπειρία χρήσης του website)
  • Special Algorithm Rules ( κανόνες ειδικών κωδικών)
  • Social Signals (Σινιάλα κοινωνικής αλληλεπίδρασης)
  • Brand Signals (Σινιάλα που αφορούν κάποιο αναγνωρισμένο brand)
  • On-Site Webspam  Factors (Κριτήρια χαρακτηρισμού spam σε επίπεδο website)
  • Off Page Webspam Factors (Κριτήρια χαρακτηρισμού spam σε επίπεδο εκτός website)
  • 10 most important ranking factors (Τα δέκα κυριότερα κριτήρια SEO)
  • Black Hat VS White Hat SEO Technics (Θεμιτές τεχνικές seo & αθέμιτες για την google)
  • LinkBuilding Technics (Τεχνικές χτισίματος εξωτερικών συνδέσμων)
  • Πρακτική Εφαρμογή σε Wordpress

    (διάρκεια ενότητας: 20 ώρες)
Σκοπός Σεμιναρίου:
Η σωστή χρήση των Socal Media - Digital Marketing αποτελεί εξαιρετική λύση για την εταιρία ή την επιχείρηση σας. Προσδίδει αξία και μεταμορφώνει συνολικά τον κόσμο της εργασίας.
Μέσω της κοινωνικής δικτύωσης μια επιχείρηση, μπορεί να αλληλεπιδρά με το κοινό της, που σημαίνει πως θέτει τις βάσεις για το χτίσιμο μακροχρόνιων σχέσεων.
Αξιοποιείστε τις δυνατότητες διασύνδεσης που προσφέρει τα Social και Digital για να ενισχύσετε την παραγωγικότητα, τη καινοτομία, τη φήμη, τις συνεργασίες.

Σε ποιους απευθύνεται:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο και ιδανικά, σε Επιχειρηματίες, Αυτοαπασχολούμενους, Στελέχη Επιχειρήσεων, Δημόσια Πρόσωπα (πολιτικοί, καλλιτέχνες κ.ά.) που θέλουν να προβάλλουν τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τις δεξιότητές τους μέσα από ένα ισχυρό και εξαιρετικά οικονομικό εργαλείο επικοινωνίας. Επίσης σε σπουδαστές, φοιτητές, γραφίστες, δημοσιογράφους, αλλά και σε επαγγελματίες της επικοινωνίας που θέλουν να προσφέρουν αυτή την υπηρεσία στους πελάτες ή εργοδότες τους.   
Απαιτούνται βασικές γνώσεις Η/Υ.
Τα τμήματα είναι πενταμελή και τα μαθήματα διεξάγονται σε εξοπλισμένη αίθουσα, δίνοντας τη δυνατότητα χρήσης Η/Υ σε κάθε εκπαιδευόμενο. Η εκπαίδευση είναι διαδραστική με το επιθυμητό αποτέλεσμα για τους συμμετέχοντες αφού με αυτόν τον τρόπο προσαρμόζουν την ύλη στο δικό τους περιβάλλον.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος ακολουθεί συζήτηση εφ όλης της ύλης, με εισηγητή επαγγελματία του χώρου. Έτσι, λύνονται τυχόν απορίες και δίδονται συμβουλές και πληροφορίες, πως από τη θεωρία περνάμε στην πράξη.

Συνολική Διάρκεια Σεμιναρίου:   40 ώρες
  • Τμήματα ολιγομελή, έως 5 άτομα
  • Δυνατότητα ατομικών μαθημάτων καθημερινά κατόπιν συνεννόησης
Δίδονται,
  • Πιστοποίηση Google AdWords
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης όλου του σεμιναρίου