Facebook: Content Marketing

Εκπαιδευτική ύλη:  

  1. Βήμα - βήμα δημιουργία Επαγγελματικής Σελίδας στο Facebook
  2. Στρατηγική Περιεχομένου (Content Marketing)
  • Κάθε πότε πρέπει να ανεβάζουμε υλικό στη σελίδα μας στο Fb;
  • Τι είδους υλικό πρέπει να ανεβάζουμε;
  • Ποια πρέπει να είναι η δομή των κειμένων μας και μέχρι πόσες λέξεις είναι σωστό να περιέχει το κείμενό μας;
  • Οι αναρτήσεις μας πρέπει να είναι πάντα σχετικές με το είδος των προϊόντων ή των υπηρεσιών μας;
  • Έχει θέση το χιούμορ στο περιεχόμενο των αναρτήσεών μας;
  • Πως θα ξεχωρίσουν οι αναρτήσεις μας ανάμεσα σε τόσες χιλιάδες, εκατομμύρια;
  • Το υλικό που ανεβάζουμε π.χ. φωτογραφίες, είναι δικό μας ή παραβιάζει πνευματικά δικαιώματα τρίτων;
  • Ποιες πρέπει να είναι οι τεχνικές και αισθητικές προδιαγραφές των φωτογραφιών που συνοδεύουν το κείμενό μας;
  • Πως μπορούμε να δημιουργήσουμε δικό μας υλικό;
  • Συμπληρώστε σωστά το section «Πληροφορίες»
  • Συμπληρώστε σωστά το section «Προτιμώμενο Κοινό»
  • Συμπληρώστε σωστά τα Στοιχεία Επικοινωνίας
  3. Δομή στρατηγικής επικοινωνίας
  4. Λάθη που πρέπει να αποφεύγουμε
  5. Δημιουργία Facebook e-shop
  6. Προσέλκυση likers, likes και αύξηση αλληλεπίδρασης
  7. Δημιουργία διαγωνισμών και παρακολούθηση της εξέλιξής τους
  8. Δημιουργία στοχευμένης καμπάνιας στο Facebook
  9. Διαβάζοντας σωστά τα Στατιστικά Στοιχεία
10. Γραφικά - Εικόνες (Facebook Covers, Εικόνα Προφίλ κ.λπ.)
11. Συζήτηση και επισήμανση δυνατών και αδύνατων στοιχείων στην εταιρική σελίδα Facebook της
      εταιρίας σας (εφόσον υπάρχει)
12. Βελτίωση των προσωπικών σελίδων Facebook, Διαχειριστών και Επιμελητών των
      επαγγελματικών σελίδων της εταιρίας.
13. Ποιοι είναι οι opinion leaders και οι ambassadors και πως μπορούν να βοηθήσουν στην
      προώθηση της σελίδας μας;
14. Δημιουργία ευκαιρίας πώλησης (leads) και αφοσίωσης στη φίρμα (brand loyalty)

Σκοπός Σεμιναρίου:
Η σωστή χρήση του Facebook ως εργαλείου marketing και πωλήσεων αποτελεί εξαιρετική λύση για την εταιρία ή την επιχείρηση σας, είτε συνδυαστικά με άλλα μέσα προβολής, είτε και μόνο του. Mάθετε πως να χρησιμοποιείτε το Facebook ως e-shop. Είναι εύκολο στη χρήση του, με πολλές δωρεάν παροχές και με διαφημιστικό κόστος πολλαπλάσια χαμηλότερο σε σχέση με οποιοδήποτε παραδοσιακό μέσο προβολής. Η στοχευμένη χρήση μπορεί να βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό τους επαγγελματικούς σας στόχους και να κάνει τη διαφορά στη δύσκολη οικονομική συγκυρία.  

Σε ποιους απευθύνεται:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο και ιδανικά, σε Επιχειρηματίες, Αυτοαπασχολούμενους, Στελέχη Επιχειρήσεων, Δημόσια Πρόσωπα (πολιτικοί, καλλιτέχνες κ.ά.) που θέλουν να προβάλλουν τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τις δεξιότητές τους μέσα από ένα ισχυρό και εξαιρετικά οικονομικό εργαλείο επικοινωνίας. Επίσης σε επαγγελματίες της επικοινωνίας, γραφίστες και δημοσιογράφους που θέλουν να προσφέρουν αυτή την υπηρεσία στους πελάτες ή εργοδότες τους.   
Απαιτείται προσωπική Σελίδα Facebook και βασικές γνώσεις Η/Υ.

Διάρκεια Σεμιναρίου:
8 ώρες (τέσσερα δίωρα μαθήματα σε δύο εβδομάδες) ή 6 ώρες (σε ημερήσιο πρόγραμμα)
Δίδεται Βεβαίωση Παρακολούθησης.