Digital Marketing

 Εκπαιδευτική ύλη:  

Facebook
  • Εισαγωγή στις σελίδες Facebook
  • Brand Awareness
  • Διαφημίσεις
  • ΠολιτικέςΣτόχευσης
  • Δομή καμπάνιας
  • Ads Manager
  • Targeting
  • Στοιχεία κοινού
  • Επιλογή τρόπου χρέωσης
  • Traffic Ad Objective
  • Video Ads
  • Πώς να οδηγήσετε το κοινό σε ενέργειες, σε Καταστήματα και σε εφαρμογές για κινητά

 Google AdWords Fundamentals

1.1 Οφέλη από τη διαφήμιση στο διαδίκτυο και το AdWords
1.2 Διαφημιστικά δίκτυα της Google
1.3 Where your ads can appear
1.4 Πού μπορούν να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας
1.5 Τι πληρώνετε
2.1 Επιλογή τύπου καμπάνιας
2.2 Δομή της καμπάνιας σας
2.3 Στόχευση του κοινού σας
2.4 Ορισμός προσφορών και προϋπολογισμών
2.5 Δημιουργία ομάδων διαφημίσεων
2.6 Εργαλεία για το σχεδιασμό μιας καμπάνιας
3.1 Μετρήστε τα αποτελέσματά σας
3.2 Εργαλεία μέτρησης της απόδοσής σας
3.3 Αξιολογήστε τις μετρήσεις που σχετίζονται με τους στόχους σας
3.4 Βελτιστοποιήστε την καμπάνια σας

Στο τέλος του σεμιναρίου δίδετε online test στην google για Πιστοποίηση.

 SEO

  • Μηχανές αναζήτησης
  • Ranking Factors (Κριτήρια κατάταξης)
  • Domain Factors  (κριτήρια κατάταξης που αφορούν το όνομα χώρου)
  • Page – Level Factors (κριτήρια κατάταξης σε επίπεδο μεμονωμένης σελίδας)
  • Site – Level Factors  (κριτήρια κατάταξης σε επίπεδο website)
  • Banking Factors (κριτήρια κατάταξης σε επίπεδο συνδέσμων)
  • User Interaction (κριτήρια κατάταξης που αφορούν την εμπειρία χρήσης του website)
  • Special Algorithm Rules ( κανόνες ειδικών κωδικών)
  • Social Signals (Σινιάλα κοινωνικής αλληλεπίδρασης)
  • Brand Signals (Σινιάλα που αφορούν κάποιο αναγνωρισμένο brand)
  • On-Site Webspam  Factors (Κριτήρια χαρακτηρισμού spam σε επίπεδο website)
  • Off Page Webspam Factors (Κριτήρια χαρακτηρισμού spam σε επίπεδο εκτός website)
  • 10 most important ranking factors (Τα δέκα κυριότερα κριτήρια SEO)
  • Black Hat VS White Hat SEO Technics (Θεμιτές τεχνικές seo & αθέμιτες για την google)
  • LinkBuildingTechnics (Τεχνικές χτισίματος εξωτερικών συνδέσμων)
  • Πρακτική Εφαρμογή σε Wordpress

Σκοπός Σεμιναρίου:
Η σωστή χρήση του Digital Marketing αποτελεί εξαιρετική λύση για την εταιρία ή την επιχείρηση σας. Προσδίδει αξία και μεταμορφώνει συνολικά τον κόσμο της εργασίας.
Μέσω της κοινωνικής δικτύωσης μια επιχείρηση, μπορεί να αλληλεπιδρά με το κοινό της, που σημαίνει πως θέτει τις βάσεις για το χτίσιμο μακροχρόνιων σχέσεων.
Αξιοποιείστε τις δυνατότητες διασύνδεσης που προσφέρει το Digital Marketing για να ενισχύσετε την παραγωγικότητα, την καινοτομία, τη φήμη, τις συνεργασίες.

Σε ποιους απευθύνεται:
Το σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο και ιδανικά, σε Επιχειρηματίες, Αυτοαπασχολούμενους, Στελέχη Επιχειρήσεων, Δημόσια Πρόσωπα (πολιτικοί, καλλιτέχνες κ.ά.) που θέλουν να προβάλλουν τις υπηρεσίες, τα προϊόντα και τις δεξιότητές τους μέσα από ένα ισχυρό και εξαιρετικά οικονομικό εργαλείο επικοινωνίας. Επίσης σε επαγγελματίες της επικοινωνίας, γραφίστες και δημοσιογράφους που θέλουν να προσφέρουν αυτή την υπηρεσία στους πελάτες ή εργοδότες τους.   
Απαιτούνται βασικές γνώσεις Η/Υ.
Τα τμήματα είναι ολιγομελή και τα μαθήματα διεξάγονται σε εξοπλισμένη αίθουσα, δίνοντας τη δυνατότητα χρήσης Η/Υ σε κάθε εκπαιδευόμενο.

Διάρκεια Σεμιναρίου:    36 ώρες 

Νέες Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 
  • 22 Μαΐου  
    κάθε Τρίτη και Παρασκευή, 18:00 - 20:00  
  • 23 Μαΐου 
    κάθε Τετάρτη και Σάββατο, 11:00 - 13:00
* Δίδεται Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Εισηγήτρια : Παναγιώτα Τσώνη
Η Παναγιώτα Τσώνη είναι εκπαιδευτικός ηλεκτρονικός με μεταπτυχιακές σπουδές στα Ενσωματωμένα Υπολογιστικά Συστήματα. 
Έχει 15 χρόνια εμπειρία στο χώρο της εκπαίδευσης και επιμορφώνεται διαρκώς για τις νέες παιδαγωγικές μεθόδους και τις νέες τεχνολογίες, μέσω συμμετοχής της σε ποικίλα Ευρωπαϊκά προγράμματα.